lördag 24 juli 2010

Skärpning mina herrar!

Vadan detta tjafs om en stenålders dildo eller fallos symbol de tala om. Detta är väl ingen sensation. En symbol för att hedra mannens stånd är ju ingen nyhet. Kvinnan hava i alla tider hyllat mannens allra största tillgång, då förutom hans intellekt vill säga. Att kvinnor hava så stort intresse för denna tingest är ju bara en del i den mänskliga evolutionen och traditionen. För vad annars skulle de ha för nöje av oss gentlemän.

Men i ärlighetens namn måste sägas att denna dildo eller symbol för manlighet icke kan ses som den äkta varan. Utan enbart som ett substitut vid mannens frånvaro. Vilket leder till frågan varför kvinnor behöva använda dylik tingest. Den kvinna som är nöd och tvungen att använda en sådan för att stilla sina lustar är en försmådd kvinna.

Personligen måste jag tillstå att jag icke haver brustit i detta ansvar gentemot det andra könet. Ingen av de kvinnor jag känna hava någonsin behövt ta till en surrogat tingest. Det haver jag sett till genom min mångåriga erfarenhet på området i konsten att göra en kvinna 100 % nöjd.

Så mina herrar det vill till rättning och skärpning i leden. Ni hava brustit i edert ansvar att tillfredsställa de kvinnliga lustarna. Ingen kvinna skall behöva vara utan den äkta varan. Så det så!

Egon Snusmumrik-Flädersnaps. Legitimerad Vivör.





4 kommentarer:

  1. Redigt ouppdaterat språk.
    Att säga att en kvinna inte (någonsin) bör "behöva" onanera är för övrigt dumheter. Förstår du inte varför så har du helt enkelt något att fundera på nu :-)

    SvaraRadera
  2. Haver icke påstått att en kvinna ickebör göra ”det” någonsin på egen hand. Enbart påpekat att männen bör ta sitt ansvar just som män, så icke kvinnorna behöva använda surrogat.

    SvaraRadera
  3. Ing. Sven-Olof Bengtsson-Svensson-Lundin24 juli 2010 kl. 19:59

    Här ska du få ett rejält knep så att du kan hoppa över allt inledande trams.

    Inledningsvis får man förstås jobba lite, men sen kan man hoppa över flera steg och gå direkt på finalen.

    När kvinnan under akten närmar sig crescendo ger man henne en rejäl klatsch i rumpan. Efter några gånger har man skapat en betingad reflex.

    Och då är det bara att ge henne en klatsch i rumpan närhelst andan faller på så lägger hon upp sig medsamma. Köksbordet, diskbänken, eller mer sällan i sängen. Ja, de håller ju ofta till i köksregionen, och det är ju bra om man kan gå halva vägen var s.a.s.

    SvaraRadera
  4. Ah min käre broder, ni refererar till den så kallade Pavlovska betingningen eller som det också kallas respondent betingning.

    Intressant. Men nu brukar icke jag såsom den gentleman jag är hoppa över det så kallade förspelet. Det ligger under min värdighet. Men om nu ingenjören finner det gångbart så inte lägger jag några hinder i vägen för ingenjörens sätt att bedriva umgänge med det motsatta könet.

    När det kommer till köksregionerna här i huset så är de redan ockuperade av min hushållerska Rakel. Och där kan jag tala om att inga reflexer överhuvudtaget kan väcka den gamla damens lustar till liv. Utom när hon hör ljudet av en kork som dras ur en butelj. Men då är det helt andra reflexer som vaknar hos Rakel kan jag tala om.

    SvaraRadera