torsdag 22 juli 2010

Detta är en skandal!

Bara på tredje plats? En enorm skandal utan dess proportioner!

Vår Svenska Kronprinsessa bör utom all tvivel toppa listan såsom den hetaste i världen bland de kunglige. Kronprinsessan har både stil, klass och är utomordentligt betagande vacker. En sådan kvinna som är helt i min smak. En riktig prinsessa med andra ord.

Att kronprinsessan enbart hamna på tredje plats efter de Brittiske prinsarna är naturligtvis oerhört beklagligt och missvisande, om inte rent ut sagt rent förolämpande, då man alltid sätta damer först.

Om nu de Brittiske prinsarna visade lite mod och typisk brittisk så kallad ”Fighting spirit”, så skulle de omedelbart abdikera bara för att visa att de äro gentlemän av rang. För vi kan aldrig tillåta oss att bara sätta kvinnan på tredje plats. Nej icke ens på andra plats. På första plats man alltid sätta kvinnan. Och en Kronprinsessa är alltid först oavsett om andra kvinnor skulle vara med på en hetlista.

Så min uppmaning till de både Brittiske kronprinsarna, William o Harry, är att omedelbart be vår kronprinsessa om ursäkt och därefter omedelbart abdikera för att lämna plats åt världens ”hottaste” kvinna enligt min mening. Hennes Majestät Kronprinsessan Victoria Ingrid Alice Désirée av huset Bernadotte tillika Hertiginna av Västergötland.

Eder trogne och allra lydigaste undersåte

Hertigen av Snusidal Egon Snusmumrik-Flädersnaps

6 kommentarer:

  1. Skämtar du eller är det en solsting som ligger bakom? Och fru W. kan ju alltid abdikera själv om hon känner sig förorättad av denna rankning.

    P.S. Ordet "tvivel" är ett-ord. Tyvärr. Jag pratar inte om övriga fel då. Nej, jag märker inte ord. :D

    SvaraRadera
  2. Har herrn möjligtvis hört talas om IRONI,SARKASM ELLER SATIR!
    Uppenbarligen icke.
    Undrar vad för webb läsare herrn har? Jag har mina "tvivel" att den fungerar korrekt.

    SvaraRadera
  3. Reinfeldts Hund22 juli 2010 kl. 23:12

    Alltså, räknat i hundår är Jag garanterat äldre än den där "tjugoplussaren". Snubben kan vara hur "anonym" som helst, han är ju precis som alla andra citykids märker Jag...

    Kronprinsessan är het så in i bomben, Jag behöver inte vara vivör för att fatta det. Men Jag tycker att det är tråkigt att dagens små, inte ens klarar av att läsa innantill! Hur skall det gå för oss i framtiden?

    SvaraRadera
  4. Reinfeldts Hund22 juli 2010 kl. 23:20

    För övrigt, inträder en sjävskriven fråga i mitt huvud. När uppsteg herrn, från herre till hertig?

    SvaraRadera
  5. O tempora, o mores. Qui ignorabat, ignorabitur.
    Så skulle min gamla latin lärare sagt.

    Bäst att översätta så spolingen begripa något.
    O tider, o seder. Den som är okunnig, kommer att förbli obemärkt.

    Och den här ynglingens förolämpning gentemot mig och Kronprinsessan borde rendera i att hans föräldrar gav honom utegångsförbud i minst ett halvår.

    Hyfs och fason saknas hos dagens juveniler.

    SvaraRadera
  6. Herrn, uppsteg till Hertig i samband med att mina föräldrar, saliga vara dess minne, blev adlade när den fria fredsnationen Morokulien såg sitt ljus 1959. Så de så!
    Dessförinnan voro vi enbart tillhöra den simpla knapadeln.

    SvaraRadera