onsdag 14 november 2012

Män med stil och klass!



Mina kära medvivörer, såsom mästare i konsten att förföra en kvinna med den stil, klass och charm som enbart jag kan, om jag nu blygsamt får säga så, så finnes det de facto ett antal andra män som nästan når upp till mina nivåer. Det vill säga nivån i att upprätthålla sitt yttre Adonis liknande tillstånd utan att förlora sin attraktionsförmåga hos det motsatta könet, eller samma kön om ni nu skulle vara lagda åt det hållet. 

Tänkte därmed presentera tio av mina personliga favoriter som helt klart visar att vi män icke behöva några botox injektioner, ansiktslyftningar eller andra artificiella ingrepp för att kunna behålla vår yttre skönhet.

Naturligtvis är dessa män rangordnade av mig från ett till tio, och för att ni mina kära medvivörer skall få en större förståelse att åldrandet bland dessa män icke det minsta inverka på deras förmåga att attrahera kvinnfolket eller manfolk så bifogas även en bild på dessa män i juvenil ålder. Ni vet ju naturligtvis att män åldras likt ett vällagrat rödvin som enbart får en bättre bouquet ju längre det lagras.

 En remarkabelt fantastiskt bra skådespelare med en lång filmkarriär bakom sig. Mest minnesvärda rollen måste är nog utan tvekan den lite galne figuren "Oddball" i filmen Kellys hjältar. 







Den ende Bond enligt mig! Se så välhållen han är trotts sina år. En skotsk nationalklenod utan dess like. 


 




 

För att vara en fyrtiotalist som är född under blitzens härjningar, så är inte rynkorna i hans kontrefej några blessyrer från detta krig. De tillkom senare under hans liv som hårt arbetande rockartist.







 Härlige gamle Janne är sig precis lik. Förutom att han numer förmodligen färgar sitt hår för att se än mer litterärt akademisk ut. 









 Herr Gardell är en av de personer som tycks vara evigt ung både utseendemässigt likväl som mentalt. Dock så har han flyttat upp hårfästet en aning. Men vad spelar det för roll? Tror inte att hans make Mark William Levengood misstycker då herr Levengoods ser likadan ut i sitt frisyrval.




Presidentlik redan som ung. Här har ni en herre som icke bara utstrålar karisma utan även besitter ett stort mått av stil och klass.  Vilket också det amerikanska folket insåg då han blev omvald såsom president för USA.







 Tala om en herre som är en ikon inom filmgenren. Clintan har då icke förändrats nämnvärt under åren. Han har dock kammat sin lugg något mer bakåt och lagt på ett par extra smilgropar. 







 Herr Putin ser precis lika allvarlig ut nu som då. Den stirrande blicken hos den före detta KGB agenten är sig isande lik. Kan det bli mer macho än så? 

Спасибо товарищу Путину!


 



 Denne motorfordonsfantast är lika välhållen som en Vauxhall Victor från 1960. Dock så har tiden som programledare för Top Gear gjort att hans nuna mer ser ut som ett slitet och nedsuttet säte i en Ford Anglia från 1967.






 Mannen som i årtionden rockat skiten ur menigheten är still going strong. Populärare och fräschare man får man leta efter i den svenska rockeliten. Förresten han är ju den ende rockaren i den svenska rockeliten. 

 "I Can Jive, i Can Jive"





Så mina kära medvivörer, när ni likt mig kan visa upp ett foto där ni är lika vacker och välhållen både som ung och äldre kanske jag kan tänka mig att publicera ert yttre behag på denna sida.

Eder världsvane man, Egon Snusmumrik-Flädersnaps till tjänst. Guds gåva till all världens kvinnfolk!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar